Etykiety

piątek, 15 lipca 2016

Portret postaci

Pewnej nocy wpadł mi do głowy ciekawy, moim zdaniem, pomysł, którym postanowiłem się z wami podzielić. Otóż, na kartach postaci, zazwyczaj znajduje się miejsce na "portret bohatera". Mój pomysł polega na odnalezieniu w internetach, postaci, która przypomina naszego herosa, po czym wydrukowanie jej, na przylepnym papierze. Warto też wspomnieć o dopasowaniu formatu grafiki, do wyznaczonego miejsca.

Na swoich ostatnich prelekcjach Baniak mówił, że zakupił stojaki na których jego gracze ustawiają portrety swoich bohaterów. Mój pomysł jest nieco inny i zajmuje na karcie miejsce, które i tak nie jest używane (chyba, że ktoś rysował szkice bohaterów, lub wypełniał tą lukę, opisami, notatkami, mutacjami, tak jak ja to robiłem). 




Jeżeli macie jakieś inne ciekawe pomysły odnośnie miejsca na portret postaci, chciałbym dowiedzieć się, jak wy prezentujecie swoich bohaterów innym graczom. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz