Etykiety

piątek, 8 lipca 2016

Postać Mistrza Gry


Z góry chciałbym zaznaczyć, iż postanowiłem zwrócić Waszą uwagę na temat, w którym każdy mistrz gry ma coś do powiedzenia. Zachęcam przy tym do odezwania się w komentarzach i przedstawienia swoich poglądów odnoszących się do motywu przewodniego tegoż artykułu ;)

Czasem zdarza mi się wprowadzać na sesje “postać prowadzącego”, która jest najzwyczajniej kolejnym członkiem drużyny, granym i odgrywanym przeze mnie, w trakcie prowadzenia przygody.
Nie rzadko zwodzę graczy, myśleniem mojego Herosa. Cała filozofia, to podrzucenie swoim graczom idiotycznych planów, które na pierwszy rzut oka wydają się całkiem w porządku. Oczywiście, pośród tych bezsensów czasami wplotę coś mądrego, tak aby wyglądało to na wiarygodne.

 Dawno temu, moja postać nie odzywała się ani trochę. Cichy bohater, lekko tajemniczy, który odpycha od siebie wzrok ciekawskich.
 Mój heros od dawna występuje w tym całym tańcu kukiełek. Nie tylko na wypadek tego, iż posiadamy  dwóch Mistrzów Gry, i czasami drugi chciałby coś poopowiadać. Stworzona postać, sprawia mi pewną przyjemność.
 Pamiętajcie, wasza postać wcale nie musi siedzieć cicho, jeżeli tylko potraficie odróżnić waszą wiedzę mistrza gry od informacji posiadanych przez bohatera. Nie jest to, co prawda łatwe, ale jestem pewien, że po kilku próbach dojdziecie do wprawy.

Ważne jest, aby nie skupiać za nadto uwagi na swojej postaci. Radziłbym nawet odsunięcie jej na dalszy plan. Wzmacnianie i dopieszczanie postaci prowadzącego potrafi być mocno irytujące dla pozostałych graczy.

Nie wszyscy gracze lubią brać udział w przygodach z postacią MG. Jednym z argumentów jest zbyt łatwa, w takiej sytuacji rozgrywka. Bohater bajarza może przecież pomagać innym aż za bardzo. Ciekaw jestem jakie jest wasze zdanie :)
Moi gracze tolerują, a nawet liczą się ze zdaniem mojego bohatera. Jest on w wielu sprawach pomocny. Jednak przysporzył już naszej drużynie wiele kłopotów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz